POSTY

sobota, 10 grudnia 2016

MOJE 18-STE URODZINY

Hejka! Chociaż formalnie przechodzę w dorosłość jutro, dzisiaj pokażę Wam jak wraz z najbliższymi świętowałam z powodu tej okazji :) Impreza, jaką z tej okazji zorganizowałyśmy z moją koleżanką (również solenizantka)  miała miejsce w ubiegły piątek. Wszyscy spisali się na medal, gdyż bawiłam się świetnie i myślę, że inni też, sądząc po ilości podziękowań oraz gratulacji jakie otrzymałyśmy. Jako jedna z solenizantek, chciałam wyglądać niecodziennie i wybrałam kreację, jakiej nie założyłabym na czyjąś imprezę urodzinową, mianowicie sukienkę z kolekcji KENZO X H&M. Aby podkreślić talię, gdyż sukienka jest trochę zbyt szeroka na jej wysokości, założyłam szeroki pasek, który świetnie wkomponował się w klimat sukienki. Zadecydowałam się nie dobierać żadnej biżuterii, ponieważ sukienka sama w sobie jest bardzo zdobiona, zamiast tego pozwoliłam sobie na dość szaloną, ale efektowną fryzurę, która moim zdaniem świetnie dopełniła sukienkę. Największy problem miałam z doborem butów i ostatecznie wybrałam czarne, lakierowane botki, na dość wysokiej platformie, podobne do tych z wybiegu Balenciagi. Poniżej znajdziecie małą fotorelację :)
Zapraszam Was do udostępniania, obserwowania oraz wchodzenia na mój instagram (myszo_ol).
PS. Już niedługo pojawi się post studniówkowy! :D














CLOTHES:

DRESS - KENZO X H&M
SHOES - VAGABOND

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz