POSTY

niedziela, 25 września 2016

TRENDY JESIEŃ/ZIMA 2016/2017 cz.1 || TRENDS FALL/WINTER 2016/2017 part 1

Hejka! Dzisiaj przychodzę z pożądanym tematem jakim są trendy na nadchodzący sezon jesień/zima 2016/2017. Poniżej chciałabym Wam pokazać trendy lansowane przez gwiazdy czy projektantów na wybiegach. Dotyczą one przede wszystkim rodzaju materiału czy jego struktury, o czym sami się przekonacie po przeczytaniu posta :) Jest to pierwsza część, jak możecie wywnioskować po tytule, więc zapraszam Was już dziś na kolejną. 


1. SATYNA

Pierwszym i zarazem dość nowym trendem jest satyna. Jest to materiał do którego nie jestem w pełni przekonana. Beż wahania założyłabym jednak satynową bomberkę, jednak co do bardziej rozwiniętej streetwearowej stylizacji w roli głównej z tym materiałem nie jestem na tę chwilę przekonana. Satyna lansowana była przez domy mody takie jak: Ralph Lauren, Céline, LV czy Miu Miu. 


Ralph Lauren
Céline
Louis Vuitton
Miu Miu
Nina Ricci


2.Cętki lamparta

Kolejnym trendem, przekonującym mnie nie bardziej od powyższego, są cętki lamparta. Promowane m.in. przez Kenzo, Akris oraz Givenchy. Myślę, że moja niechęć do tego wzoru spowodowana jest pewnymi stereotypami. Mam nadzieję, że z upływem czasu ona zniknie i przekonam się do pojedynczych elementów garderoby z tym wzorem.   

 
Kenzo
Akris
Givenchy


3. Aksamit

Trzecim już trendem, tym razem w stu procentach trafiającym do mojego stylu jest aksamit. Na pokazach Stelli McCartney, Valentino, Givenchy, Prady czy Roland Mouret został pokazany             w rozmaitych formach, Zaczynając od casualowych dresów, a kończąc na wieczorowych sukienkach. Zauważalny był także w dodatkach, tj. butach czy opaskach na szyję. 


Stella McCartney
Givenchy
Valentino
Akris
Roland Mouret
Prada



4. Lakierowana skóra

Jednym z moich ulubionych trendów jest lakierowana skóra. Niegdyś uważałam ją za nieco tandetną, jednak po obejrzeniu pokazów Kenzo, Niny Ricci, LV czy Valentino totalnie się zakochałam. Warto wspomnieć, że motyw tej skóry można często znaleźć również w butach, o czym powiem więcej      w drugiej części trendów. Rzeczy wykonane z tego materiału powoli trafiają do sieciówek, już nie mogę się doczekać lakierowanego płaszcza czy spodni!


Kenzo
Nina Ricci
Louis Vuitton
Valentino


5. Plisowania

Trend, o którym mowa, lansowany już jest od kilku sezonów. Tym razem połączony z nowszymi trendami takimi jak kolor nude czy lakierowana skóra zauważalny jest u Céline, Balenciaga oraz Valentino. 


Céline
Valentino
Valentino
Balenciaga

6. Błyskotki

Ostatnim trendem w dzisiejszym poście jest połyskliwy materiał. Wszelkie cekiny, metaliczne materiały oraz inne rozwiązania wprowadzające trochę połysku do naszych stylizacji promowane były przez domy mode takie jak: Sonia Rykiel, Chanel, Valentino, a ich efekty widzimy nie tylko     w ubraniach, ale także w dodatkach m.in. butach oraz torebkach.


Sonia Rykiel
Chanel
Valentino

Dziękuję czytelniku, że dotarłeś do końca! Zostaw swoją opinię w komentarzu oraz zaobserwuj mnie :)

SOCIAL MEDIA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz