POSTY

sobota, 7 maja 2016

GOLD SHOES - BOMBER JACKET - MY MUST HAVE

Hejka! Nadszedł czas na kolejny post. W tej stylizacji w końcu pokazuję Wam moje ukochane buty, od których zabrała się nazwa bloga. Mimo, że mam je około roku, myślę, że ze spokojem mogę je nazwać legendarnymi, gdyż w moim środowisku często służą jako mój znak rozpoznawalny. Miałam sytuacje, w których nieznajomi podchodzili i pytali o te buty, bądź po prostu zwracali na nie uwagę    i okazywali zadowolenie :) Mimo, że jestem osobą, która nie lubi być w centrum uwagi, bardzo się cieszę gdy ktoś pozytywnie komentuje moje stroje. Poza tym, ubrałam niedawno zakupioną bomberkę oraz spódniczkę, także jeśli się Wam podobają znajdziecie je jeszcze w sklepach. Bomberka to zdecydowany hit tego sezonu, osobiście ją uwielbiam i sądzę, że pasuje do dużej ilości stylizacji. Spódniczka w kształcie litery A, dodatkowo wykonana z jasnego denimu to lata '90, które ostatnio rządzą w mojej garderobie. Mam nadzieję, że stylizacja się Wam podoba. Piszcie jaki jest Wasz ulubiony trend i czy macie w swojej garderobie jakąś charakterystyczną rzecz, której najprawdopodobniej większość nie posiada :) 


































UBRANIA:

BLUZKA - Bershka
SPÓDNICZKA - Primark
BOMBER JACKET - Stradivarius
BUTY - Dr. Martens
OKULARY - MARC BY MARC JACOBS

SOCIAL MEDIA:

SNAPCHAT: myszo_ol
E-MAIL: manka1298@op.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz