POSTY

środa, 23 marca 2016

Chokery i czapki militarne

Hejka! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem, tym razem odnosi się on do chokerów, z których jeden odegrał istotną rolę w mojej stylizacji oraz czapki militarnej, które razem tworzą świetny zestaw. Naszyjnik obrożę (jak często nazywany jest chokery) wykonałam sama, bo uwierzcie mi, to nic trudnego ;) Do mojego potrzebowałam jedynie rzemyka oraz dowolnej zawieszki. Poza tym rozwiązaniem, polecam również chokery wykonane z aksamitnej, dość grubej (ok 1,5 cm) wstążki w połączeniu z bardziej masywną zawieszką. Dla większych leniuszków przygotowałam kilka propozycji, które oferują nam sieciówki. Co do czapki, największy "bum" na nią rozpoczął się od pokazu marki Moschino. Ja swoją znalazłam na przecenie w H&M za jedyne 10 zł! Polecam wyprzedaże, tam zawsze można coś znaleźć ;)) Zapraszam do komentowania oraz na moje social media :)
Miłego oglądania! :D





















Propozycje sklepowe chokerów (obroży) :


Zara 69,90 PLN

H&M 39,90 PLN



NEW LOOK ok 22 PLN



Pull&Bear 19,90 PLN


Inspiracje













                                         

Ubrania:

czapka - H&M
koszula - Stradivarius
spodnie - second hand 
buty - Bershka

Social media: 

INSTAGRAM   
snapchat: myszo_ol
Tumblr: goldsha


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz