POSTY

sobota, 13 lutego 2016

Bests of baseball caps

Hejka! Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym czapek, które ostatnio powróciły do łask. Na pomysł posta wpadłam dlatego, bo sama szukałam jakiejś odpowiedniej dla siebie. Poniżej znajdziecie klasyki, mam nadzieję, że spodobają się Wam równie bardzo jak mi :D  Przekrój cenowy jest rozmaity. Możecie znaleźć bardzo tanie opcje, te trochę droższe jak i te, nie na każdą kieszeń. Zapraszam do komentowania, odwiedzania mojego instagrama i tumblera, gdzie znajdziecie więcej inspiracji ;) (Wszelkie informacje dotyczące moich kont, znajdziecie w zakładce "kontakt".)/
Hi! Today it is post concerning baseball caps, which recently are getting more and more fashionable. You can find here some classical caps, which you will like (hope so). Here are cheap options and quite expensive. Comment please, follow me on instagram and tumblr, where you can find more inspirations :) (Informations about my accounts, you can find in "kontakt".)

Nike 59 PLN


Ralph Lauren 139 PLN




    
Converse 84 PLN


Official 149 PLN


Adidas 64 PLN


Wood Wood 169 PLN


Barbour 129 PLN


Levi's 99 PLN


Timberland ok 80 PLN



Inspiracje:


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz